Σελίδες

Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

ΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ

Σαν γυναικες προσεχουμε την παραμικρη λεπτομερεια πανω μας. Θελουμε η εμφανιση μας να ειναι προσεγμενη ολη μερα. Περναμε ωρες μπροστα στον καθρεφτη μας. Τωρα ομως τον χειμωμα παραμελουμε παρα πολυ τα ποδια μας. Το καλοκαιρι αγωνιουμε για το πως δειχνουν με τα σαλδαλια, αν ειναι καλοσχηματισμενα τα νυχια,αν το μανο ταιριαζει με το εκαστοτε παπουτσι,αν οι φτερνες ειναι λειες. Τι γινετε ομως τον χειμωνα που τα ποδια μας ειναι κρυμμενα μεσα σε μποτες και δεν τα βλεπει κανενας; Τα αφηνουμε στην τυχη τους. Μεγαλο λαθος ομως. Πρεπει αραια και που να τα φροντιζουμε. Ενα ποδολουτρο με ελαια καθε 15 μερες ανακουφιζει τα ποδια μας. Εγω μετα απο καθε ποδολουτρο κανω μασαζ στα ποδια μου με βαζελινη και μετα φοραω τις βαμβακερες μου καλτσες που εχω αποκλειστικα για αυτη την διαδικασια. Τις αφηνω ολο το βραδυ και το επομενο πρωι τα ποδια μου ειναι τοσο απαλα. Καντε το και εσεις οποτε βρισκεται χρονο. Γιατι να μην προσεξουμε και τα ποδια μας τωρα που ειναι χειμωνας; <3

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου